top of page
  • sevilyaavi

הגן של מירי - סיפור אהבה

הגן שלי מירי הוא גן מיוחד. מדובר בגננת שחולמת ומגשימה עם ילדי הגן חלומות יצירתיים במיוחד.


שוב ושוב אני מוזמן לפעילות עם ילדי הגן.

כל פעם בנושא אחר וכל פעם אנחנו יוצרים בכלים אחרים. תמיד מקפיד על עבודה משותפת עם ילדי הגן, כל האפשר בחומרים ממוחזרים. והכי חשוב להצית את הדמיון, ולהנות כמו ילד.

בתמונות האלו קיר ירוק פורח.


בגן מירי יש מקום נכבד לעבודה בעץ. בפינת נגרייה המאפשרת לילדים להבין את הקשר בין חומר הגלם, התהליך והתוצר. הילדים רוכשים מיומנויות עבודה עם כלי עבודה אמיתיים כמו: פטיש, מקדחה, קלמרה ועוד.

לומדים לעבוד בזהירות ומרגישים שסומכים עליהם, וזה מחזק את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי שלהם הילדים נהנים מעצם היצירה עצמה. עבודת הנגרות גם מקדמת יכולות כמו תיאום עין יד, תפיסה מרחבית גיאומטרית, מוטוריקה עדינה, שילוב שתי ידיים וחציית קו אמצע, דחיית סיפוקים, פורקן של אגרסיות וסבלנות. העבודה בנגרייה מאוד מהנה.

יחד בנינו ספסלי ישיבה לחצר:



ופה אדניות מעץ ממוחזר בצורת חיות הנושאות צמיגים מלאים באדמה ובהם שתלנו צמחים. כל אדנית שייכת לקבוצה של ילדים והם אחראים לטפל בה באופן קבוע.

לקראת הראשון לספטמבר הכנו לגן מירי חדר מוזיקה חדש. חדר שכולו מעץ. החדר הזה ישמש את הילדים בחוג מוסיקה, הוא מהווה תצוגה לכלי נגינה שנאספו מכל העולם, וכחלק מהתוכנית נצור עם הילדים בהמשך כלי נגינה מחומרים ממוחזרים... בעצם לקחנו מרפסת, חלל ריק.. ועליו בנינו מאפס חדר שלם שכולו עץ.


47 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page